Hoe jong is jouw gehoor?

Beter Horen lanceerde onlangs een spraakmakende campagne waarmee je vanuit je luie stoel je gehoor kunt testen.

Hoorscan.nl

Op hoorscan.nl helpt Herman, de bekende audicien uit de Beter Horen commercials, bezoekers stap voor stap door de test. De werking is simpel: via speakers of koptelefoon krijg je korte geluidsfragmenten te horen. Vervolgens klik je op het bijpassende plaatje. Binnen 5 minuten weet je of je gehoor net zo jong is als jijzelf.

Testers met een minder goede uitslag kunnen via de site direct een afspraak maken voor een uitgebreide hoortest in ťťn van de Beter Horen winkels.

De hoorscan is de meest nauwkeurige en onafhankelijke hoortest die er bestaat. De test is ontwikkeld door de Nationale Hoorstichting en het Audiologisch Centrum van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC).

Resultaten waar je oren van gaan klapperen
Zicht is verantwoordelijk voor het interactie ontwerp, design, en technische realisatie van de Hoorscan. Sinds de softlaunch in juli is de test al bijna 10.000 keer gedaan. Binnenkort volgt de officiŽle aftrap van de campagne waarin de online hoorscan centraal staat.

Benieuwd hoe jong jouw gehoor is? Spits je oren op hoorscan.nl.

20-08-10 Gepost door: Jelle-Jan van Veelen Comment (1) Categorie: campagnes

Reacties

Gehoor - 2010-11-18 07:19

Handige tool om het gehoor te testen! Ik ga deze zeker gebruiken op onze gehoor website.

Add Comment


E-Mail addresses will not be displayed and will only be used for E-Mail notifications.

To prevent automated Bots from commentspamming, please enter the string you see in the image below in the appropriate input box. Your comment will only be submitted if the strings match. Please ensure that your browser supports and accepts cookies, or your comment cannot be verified correctly.
CAPTCHA