Deloitte introduceert de Fair Chance Foundation

Deloitte bewijst dat ze haar corporate social responsibility serieus neemt, en richtte daarom de Fair Chance Foundation op. De stichting biedt jongeren in achterstandssituaties een betere toekomst. Deloitte draagt haar steentje bij door de inzet van mensen, kennis en financiŽle steun. Om ook alle medewerkers actief bij de foundation te betrekken organiseerde Deloitte de Impact Day. Zicht ontwikkelde voor de Foundation een tweedelige website.

Deloitte Fair Chance FoundationWerving en promotie
De website geeft zowel in- als extern bekendheid aan de foundation. Aan de ene kant stimuleert het Deloitters en partners om zich aan te melden voor Impact Day of zelfs actief eigen diensten ter beschikking te stellen voor de vrijwilligersdag. Intern kunnen collega's zien wie zich al heeft aangemeld. Anderzijds draagt de site bij aan de algemene bekendheid aan de stichting en de maatschappelijke betrokkenheid van Deloitte.

Zicht is verantwoordelijk voor het interactie ontwerp, doorvertaling van de Deloitte huisstijl en techniek.

24-08-10 Gepost door: Jelle-Jan van Veelen Comments (0) Categorie: campagnes

Add Comment


E-Mail addresses will not be displayed and will only be used for E-Mail notifications.

To prevent automated Bots from commentspamming, please enter the string you see in the image below in the appropriate input box. Your comment will only be submitted if the strings match. Please ensure that your browser supports and accepts cookies, or your comment cannot be verified correctly.
CAPTCHA