Online auditie voor Theatergroep MAX in Nacht

Theatergroep MAX laat jongeren tijdens de voorstelling Nacht een kijkje nemen achter de schermen van de theaterwereld. Het publiek wordt meegenomen in een wereld van werkelijkheid en fantasieŽn. Om deze voorstelling onder de aandacht te brengen, is een interactieve campagne gestart waarin Rotterdamse jongeren de hoofdrol spelen. Tevens maakt men kans op kortingskaarten voor de voorstelling.

Zicht ontwikkelde een viral waarin jongeren worden aangespoord online auditie te doen voor een nieuwe productie van Theatergroep MAX. Via mail of de website wordt men uitgenodigd om eerst de video van de auditie van een vriend te bekijken. De auditie heeft een verrassend eind en vervolgens wordt je uitgenodigd om ook zelf auditie te doen. Uit nieuwsgierigheid doe jij mee!

Wat heb je nodig? Een webcam en een portie lef. Er verschijnt een geÔllustreerde set waarin de regisseur aanwijzingen geeft. Via de webcam worden foto's genomen en de auditie gaat van start. Het resultaat is online te zien en vrienden kunnen worden uitgenodigd jouw auditie te bekijken. Ook audities van anderen zijn online te bekijken en te beoordelen middels het uitbrengen van een stem. Via Hyves, Twitter en Facebook wordt er nog meer aandacht gegeven aan deze campagne.

In de viral komt men al helemaal in de sfeer van de voorstelling. Bizar, tragikomedisch en een beetje luguber zijn kenmerkend voor deze productie. De voorstelling is tot begin april te bezoeken op verschillende locaties in Nederland.†

16-02-11 Gepost door: Kitty Lommers Comments (7) Categorie: campagnes

Add Comment


E-Mail addresses will not be displayed and will only be used for E-Mail notifications.

To prevent automated Bots from commentspamming, please enter the string you see in the image below in the appropriate input box. Your comment will only be submitted if the strings match. Please ensure that your browser supports and accepts cookies, or your comment cannot be verified correctly.
CAPTCHA